2011年1月23日星期日

Jurassic Coast Field Trip 之二 19/01/2011

Field Trip 的第三日, 我地去咗唔同的地方睇沙灘上的 pebbles (小卵石)同埋化石喔!!!
由朝行到晚, 好攰喔.....不過呢日係我成個 trip 最鐘意的一日 :)
因為去的地方D景都好靚, 心情自然都靚D :)

都係啦, 看圖講故事!!!
如果我冇錯,呢度應該係Lyme Regis




靚景+靚天氣+雪糕 :)    不過唔算太好食=_="

買雪糕的小店







用手機的全景模式

腳印 :)

化石呀!!!

再大D!



行上少少景, 靚靚
之後坐左好耐車去到 West Bay...

一個漁港。應該有一個正確D的名的...不過我唔知...只管叫佢 West Bay

啱啱有漁船到, 好多鳥圍住呀!!!



港口

之後又上旅遊巴.....係中途停低咗, 咁啱見到個靚靚太陽

停低係因為要睇呢個景觀. 一個分隔咗出嚟的水潭物體

咸蛋黃 :)

好似一班小朋友 :) 我都係其中之一 :P


夜景, 美吧!?

燈塔+月光, 真係要讚下部相機, 光圈2.0果然冇買錯:) BTW, 我幾鐘意呢張相

另外2晚住的酒店, 都係4星, 位於 Poole

酒店reception

今次唔係單人房, 不過佢的"兩張床"真係有D.....=_="

沒有留言:

發佈留言