2011年1月22日星期六

Jurassic Coast Field Trip 之一 17-18 /01/2011

返嚟啦~返嚟啦~

去完學校 Field Trip 返嚟啦!!!!!

去咗英國南邊海岸 Jurassic Coast!!!!! 佢係英國第一個世界自由奇景!!! 真係好靚呀!!!!! 尤其是我真係好鐘意海 ^^V

雖然個名叫 Jurassic, 但係佢既地理構成唔止係侏羅紀 (約 200-140 million years ago), 而係可以追索到 Triassic (三疊紀, 約 250-200 million years ago)呀!!!!! 所以好有地理價值!!!!!

而我地今次的 Trip 主要係睇下嗰度的崖壁同石頭等等...

看圖講故事!!!! 去相~~
坐咗六個小時旅遊巴, 終於到Exeter
呢度係我地度住酒店


酒店有4日架!!! 幾靚 ;)
第一晚我地成班人去咗呢間 pub 踩場, 我諗嗰日應該係呢間 pub 咁耐以來最忙的星期一
喺英國見到的第一個海灘!!! 超興奮!!!!

Field Trip 的行程正式開始啦
我其實都唔知自己喺邊......應該係Devon附近

有好多人嗰度放狗


冇記錯呢D石唔止係侏羅紀,係三疊紀....

第二個visiting site, Exmouth
司機叔叔好 cute 呀XDD

第一次喺英國見到新鮮的海鮮
喺灘度望返過去
Ensure you are wearing clothing XDD

Beautifully beach :)

我幾鐘意呢張相 :)


好靚靚的海邊屋 :)
第三個visiting site, 叫 Beer.....係一個historic village喎....

聽書中..


一個小小的漁村

晚上嘆電視....XDD

酒店就位於 Exeter Central Station

我們的酒店, 在此住了2晚

沒有留言:

發佈留言